perjantai 13. toukokuuta 2016

n a

_5070116
_5030613_5070119


jos lähtisimme tiivistämään tätä kaikkea yhteen hetkeen
vastassamme olisi aamun ensimmäinen huokaus

olen palaamassa siihen taitekohtaan (vaihdan kahden viimeisen kirjaimen paikkaa)
aikoinaan ravisteli kaikki usvaiset pinttymät seinämistä

kuukausi siitä
irrottauduin

puoli vuotta kaiken jälkeen yritän muistuttaa itseäni
tapahtuneesta ymmärryksestä

minä teen
minä olen
minä luon
minä olin
    
palaan hänen kanssa näyttämölle
kyseisestä tytöstä jäljellä ainoastaan silmistä huokuva melankolia

(olen kertonut tämän ennenkin
sisäänrakennettu ominaisuus)

sitten varasin itselleni tanssisalin
viiden kuukauden verran aikaa
edellisistä kehon liikkeistä

(vai lasketaanko pyörähdykset lasinsirpaleiden päällä?)

Alexa

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti