perjantai 4. joulukuuta 2015

4/12



tämä on mun lempikipale kaikista niistä kipaleista mitä oon ikinä kuullut. mä en muista ollenkaan miten tähän kappaleeseen tai itse 22-pistepirkkoon törmäsin. mun kummilla on ollut tapana kuluttaa bändiä keittiönsä kaijuttimista joten voi olla tän takertuneen jonnekkin alitajuntaan jo sieltä.

tässä yksilössä kaikki toimii. musiikkivideota myöten joka on kappaleen ohella ollut todella suuri inspiraationlähde. tuntuu, etten osaa edes sanallistaa miltä musta tuntuu kun kuulen tän. koska kappele itsessään on tunne. ja mulla on usein sellainen tunne kuin tää kappale.

pitkän fiilistelyn jälkeen aloin googlailemaan tarkemmin ja löysin netistä lauseen "Eteerinen kappale kertoo miehestä, jonka kotona vallitsee selittämättömän pahaenteinen tunnelma". kaikki loksahti rankemmin paikoilleen.

äiti on käynyt 18-vuotiaana kokemassa 22-pistepirkon livenä. kaksikymmentä vuotta myöhemmin, mä tein samat. saman ikäisenä.

Alexa

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti