lauantai 7. maaliskuuta 2015

ihoni vituttaa minua toisinaan aika paljon


hei mua kiukuttaa. tänään ihan konkreettinen asia mille en vain mahda mitään. atooppinen iho. allergiat. yliherkkyys. ihan perseestä. aina iho suuttumassa jostain ja mun vain pitäisi taipua sen edessä.

  • ei pidä syödä avokadopastaa
  • ei pizzaa
  • ei saa raapia
  • ei saa juoda kaljaa tai viiniä
  • ei saa stressata
  • ei liikkua hikoilu pisteeseen asti
  • ei saa raapia vaikka kutina tunkeutuu jokaseen nikamaan
  • ei saa jättää imuroimatta
  • ei saa raapia varsinkaan unissaan
  • ei saa unohtaa pestä paitaa joka toisen käyttökerran jälkeen
  • ei saa raapia
  • ei saa nukahtaa paikkaan minkä nurkista moikkailee pölypallot - ja niitähän ei meidän kenenkään kotoa löydy
  • ei saa silitellä koiria varsinkaan kissoja 
  • ei saa raapia
  • ei voi käyttää pieniä toppeja shortseja lyhyitä hameita ohuita mustia sukkahousuja koska iho on liian ruma olemaan näytillä
  • ei saa turhautua siitä, että sulla ei taaskaan oo hajuakaan mistä iho reagoi
  • ei saa raapia
  • vaikka kutittaa niin helvetisti ihan kokoajan

mä oon aika turhautunut tähän hommaan. iho räjähtelee täällä edelleenkin vaikka viime koira naaman moikkauksesta alkaa olla jo kolme päivää. oon pessy kaikki pyykit ja enemmänkin. jojotellut sen kanssa, että käynkö polttamassa kutinaa kuumalla vedellä pois vai yritänkö sietää. inhottaa olla yliherkkä maailmalle ja kaikelle mitä se tarjoaa. tanssiminen tappaa myös tätä ihoa minkä ehtii. 
sen kanssa vielä jotenkin diilaan, että tuntuu niin hiton kipeältä ja epämukavalta jatkuvasti. mutta sen kanssa en, että joudun miettimään asuvalintoja sen pohjalta miten pystyisin peittämään kaulan punotuksen taipeiden rumuuden selän kuivuuden parhaiten. mä en toisinaan päästä ketään kylään tai lähde minnekkään vain koska hävettää. eihän tää oo ongelmista sairauksista pahin tai kuollettavin. mutta väsyttävä kyllä. turhaudun kun yritän kaikkeni ja silti näen peilistä rumuutta. tunnen kutinaa. maksaisin kyllä euron tai kolme jos joku napsauttaisi tämän vaivan pois päältä.

en tajua miten tää vain pahenee vuosi vuodelta. jos jo hellittäisi. kiitos. seuraavaksi voin taas jatkaa runoilua mielen tyhjyydestä ja kepeydestä.

/alexa

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti