sunnuntai 15. maaliskuuta 2015

tuntuu voittajalta, mä sanoin


"mä oon täs ulkona,

oottelen sua"


ihana tyttö siellä reunimmaisessa vessassa
mun kanssa
syviä lauseita joista oon nyt jo unohtanut puolet, 
alitajunta muistakoon 
ottaa talteen ne muistamisen arvoiset oivallukset

-

tuntematon poika maalasi mun naaman 
pimeässä hohtavilla väreillä 
pudotin nenäkorun valkosille kaakeleille
jonnekkin sinne ruudukon sekaan se sitten jäikin

-

mun reppu viimeisenä naulakoilla
mä viimeisenä poistumassa

-

silti ulkona jäljellä joku joka tarttui käteen

/alexa

2 kommenttia:

  1. Tykkään sun tavasta olla, elää. Siitä kuinka vietät ihan tavallista elämää ja osaat ottaa pienistä hetkistä sen tarvittavan onnen. Ehkä sirpaleet heijastaa enemmän valoa, en oo ihan satavarma vielä. Oon sun salainen ihailija, oot hyvä käsittelemään sanoja lempeästi. Palaan hetkittäin tohon maailmaan, musta tuntuu että sä tajuat mua. Ollaanko ystäviä?

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. tää kommentti oli niin kaunis että huh. tuntuu hullulta, että joku sanoo noin minusta tai minun sanoista. kiitos. ilmianna itsesi niin varmasti löydetään yhteinen tee kahvi kalja viini pepsi max mikä vaan hetki.

      Poista