torstai 12. helmikuuta 2015

sanoja mitä on ilmassa


ovi pamahti perässäni kiinni
sama sekunti
ehkä vähän jälkeen sen
kaikki vain valui ulos
ajatukset ikävä ja lohduttomuus

-

tuijotin peliä
tyhjyyttä vaan
ymmärsin tänään olevani sitä
mitä olin halunnut olla jo eilen
joku muu
olenko tyytyväinen siihen

-

oletko sinä
olitko

-

riisuin vaatteet pitkin kämppää
iho näyttää tänään paremmalta kuin eilen
vesi niin kuumalle kuin siedän
minähän siedän
h i t t o  minähän siedän

-

nieleskelen lauseita mitä et halua kuulla
onneksi on jo pimeä
kasvoilla ylläni jotain
mitä en haluaisi enää näyttää

-

sinä kyllästynyt näkemään

-

poika siisteissä kengissään kertoo mulle siitä kuinka matkustaa
kaikkialla kaikkialle
käy töissä ja dyykkaa
on hiljaa eikä elä hetkeen
vain, että pian voi loistaa elämää jokaisella solullaan

-

minä kadehdin
vaikka minulla olisi mahdollisuus
siihen kaikkeen ja enempään
kadehdin
kyllä minäkin pian

-

silti vain makaan tässä ja haikailen hetkiä
niitä päiviä kun ymmärsit minua yhtä vilpittömästi kuin minäkin sinua
muistutit kuinka siistillä tavalla nään
maailmaa

-

tänään saan muistutuksen
kuukausia vanhoista sanoista

-

enkä enää tiedä
onko niihin uskomista

/alexa

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti