lauantai 8. marraskuuta 2014

hei ei toi oo hetkessä elämistä, toi on saamattomuutta



  • mikä sä meinaat olla isona?




  • emmä tiiä. ajattelin esim elää. siinä sitä vasta onkin olemista. voisin vähän kirjotella runoja. ottaa välillä valokuvia mitkä ei ikinä miellytä omaa silmää ja juoda teetä. tehdä paska duunia. tykätä ihmisistä. käydä kaljalla. keikoilla. huh. sitä mä meinasin olla isona. eiku oliks toi nykyhetki? ai siis tulevaisuudessa? siis kuinka iso musta tulee? ei hitto.




elän ihan hurjan paljon hetkessä. elän siinä niin paljon, että joskus huomaan olevani menneessä minuutissa. aina välillä herään siitä hetkessä elämisen unesta ja hengittäminen muuttuu raskaaksi koska ymmärrän, että mulla ei oo hajuakaan mihin suuntaan elämä valuu. mikä on intohimo? motivaatio? tällähetkellä on vaan niin hyödytön olo. laiminlyön itteäni. vaikka ei saa käsittää väärin. pohjavärinä on onnellisuus ja kevytmieli. ja musta hetkessä eläminen ja bussin sijasta aamukahville meneminen on parasta. mä tykkään mun elämästä. ehkä se itsenään on mun intohimo. se on ainut asia mitä tänään teen täydessä fiiliksessä.

sä vaan ahdistat mut nurkkaan lausumalla ääneen sanan tulevaisuus. anna mun olla tässä kerrankin kun oon.

hitaasti hengittämisen jälkeen on kiva nukahtaa taas tähän uneen mikä on ainut missä en nää painajaisia. ilma joka kulkeutuu keuhkoihin on kevyttä. ja mikä tärkeintä. keuhkoissa tilaa. tässä mä nyt elän. voinko mä ihan hirveen paljon muutakaan? en.

/alexa

2 kommenttia:

  1. voi komppaankomppaankomppaan
    mut nimen omaan, mitäpä me huomista murehtimaan kun meillä on tää hetki

    aivan ihana, ps oon satavarma että oot kaikkee muuta kuin hyödytön

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. joo mä ymmärsin että ehkä sitä vaan panikoi koska ei oo antaa vastauksia muille.ja kokee että on pakollista osaa antaa vastauksia itselleen. mutta fakta on se, että eihän tässä oikein kannata viikon päähän juoksennella kun on vaan tää hetki. osaispa aina ajatella näin heh.

      olet ihana, kommenttis pistää hymyilemään. halaus!

      Poista