maanantai 3. marraskuuta 2014

en ollut väärissä juhlissa


halloween? minä vuosia? miltä se tuntui?

yhtäkkiä talossa olikin isompi kourallinen huippu tyyppejä. olohuone täynnä siitä ihmismassasta. voitettiin tietovisa (okei mä fuskasin siinä. voitettiin silti. heh). mun paras ja ensimmäinen oikea synttärikakku oli koristeltu numerolla kuusi kertaa kolme ja hurjan hyvät tyypit oli järjestäny mulle lahjan mikä piti sisällään mieltä ja käsiä lämmittävää.

aamulla hautauduin yhden ison peiton alle kolmen vieläkin ujosti päissään olevan pojun kanssa ja joku meistä taisi puhallella saippuakuplia. semmosta ujoa onnea ja väsymystä vaan. hakkasin vissiin polvia koko yön lattiaan kun nyt niitä koristaa muutama kaunis mustelma ja yks kaks haavaa.

jos mun elämä olisi elokuva niin tää kohtaus olis ollu ihan tosi hyvä. oon ihan hurjan kiitollinen siitä, että oon juuri täällä juuri näiden ihmisten ympäröivänä. tää paikka on hyvä ja vaikka mun henkinen väsymys on joskus niin suuri, että meen ja kiroan koko paikan niin en mä ikinä oikeasti tarkota. paitsi joskus.

/alexandra

1 kommentti: