torstai 9. lokakuuta 2014

sellainen asia joka tuntuu luissa ja syvemmällä, sellainen joka nopeasti napsahtaa


Mä kovasti yritin. Kovasti yritin kirjoittaa tähän lauseita. Jotain loman alkamisesta ja ujoa pohdiskelua siitä, että olisiko joulukuussa mun iholla taas uutta mustetta. Voisi vaikka ollakkin. Toivoin myös tekstissä erittäin paljon, että fleda kasvaisi nopeasti. Uusiutuisi ja tervehtyisi. Mutta sellainen ristiriita siinä tekstissä ja näissä kuvissa oli, että ehkä mä haluan vain jättää asian tähän. Vähän tyhjyyttä ja vähän seesteisyyttä. Oo hyvä.

/A

4 kommenttia:

  1. Sun hiukset on todella kauniit ja tykkään tuosta pituudesta. Itselläni on dilemma kun haluaisin kasvattaa kanssa pitkiä, mutta toisaalta juuri tuollainen ihana polkka houkuttelee. Mutta nopeemmin saa kasvamaan mm. syömällä eläimille tarkoitettuja biotiinipillereitä ja tämä on ihan yleisesti käytetty keino! Nättejä kuvia.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. oooh kiitos ihana! joo, mäki rakastan tällästä polkkaa mikä nyt on. Oonkin kuullu ja lukenut tosta eläinten biotiinitabuista, mutta mun muistaakseen ne sisälsi kananmunan ainesosia tms. Ja sille mä oon allerginen, eli ihan vaan perus tylsillä ihmistenpillereillä yrittänyt, mutta tuloksetta. Kiitos kommentista, oot huippu!

      Poista