keskiviikko 27. elokuuta 2014

tyttö oli aina lähtemässä kun piti jäädä



"Sulla on ihan sairaan kauniit polvet"

Ehkä sydäntälämmittävin kehu mikä mulle on sanottu. Kuulin sen tänä kesänä duunissa yhdeltä tosi kivalta muikkelilta josta mä ujosti tykkään. Kauniit polvet. Vaikka mun jalat on aina yleensä mustelmilla tai muilla kolhuilla mitä onnistun aina hankkimaan kun konttaan pitkin katuja tai tanssilattiaa niin voin aina olla ilonen mun kauniista polvista.

On menny nyt noin puolitoista vuotta siitä kun mä jäin itkemään kolmen italiaanon perään huittisiin. Oli ehkä talvi. Ainankin kylmä. Jäin siihen rappusille pudottelemaan kyyneleitä kun taksi kaahasi pihalta pois ja vei mukanaan kolme mulle super tärkeäksi muodostunutta henkilöä. Siitä on niin kauan, että oon vähän epäröinyt onko ne henkilöt enää edes konkreettisia vai ovatko he vain hahmoja facebookin chatissa. Yhtä heistä kuitenkin pääsen halaaman huomenna joten oletettavasti ainankin hän on vielä ihan oikea ihminen. Tuntuu super hyvältä vaikka vihaan näitä kuuden tunnin matkoja kaikkine vaihtoineen ja säätöineen. On tää juba silti sen arvoista.

Hah, pihalla seisoskeli muuten semi kulunut, rähjäinen ja elämää nähnyt yksinäinen sohva. No, nyt se majottautuu meillä ainankin hetken aikaa ennenkuin löydetään vähän nuorempi ja paremmassa kunnossa oleva yksilö.

Bussi lähtee, minäkin! (oikeesti piti lähtä jo kaksi tuntia sitten mut perus mä myöhästyin koska olin saamaton ja laiska hyvä mie taaaaas!))#=#?4839ro/(n20f03jw#()"=?"("dfjdepo/))wfj03evitu)

/alexandra

4 kommenttia:

  1. pus
    t: polvi-ihailija

    VastaaPoista
  2. Miten/millä otat sun kuvat? Nää on ihan älyttömän hienoja! Tykkään hirveesti eteenki noista vähän utuisista :0

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. oho siistii kiitos! viime aikoina oon tosiaan vaan kuvaillut iphone 4 heh ja sitte koneella vain muokkaillut.

      Poista