perjantai 15. elokuuta 2014

oon varma että tuun oppimaan sun virheistä enemmän kuin sä ikinä


Mulla on kehossa 16 mustelmaa, kaksi palovammaa, kipeä selkä ja yksi repeytynyt peukalo. Osat taistelujäljistä jäi siitä kun tein semi siistin ilmalennon pyöränsarvien yli ja päätin vähä halailla asfalttia. Mutta muun oon tainnut hankkia ihan vaan tanssimalla. Vähän tulee shokkina mun humppa kesän jälkee nää kunnon treeni tunnit, mutta kaiketi sitä tottuu nopeesti. 

Tilasin tossa viikko sitten dr. martensin kenkulit itelleni kun niitä oon turhan kauan kuolannut. Iloisena toissapäivänä pyöräilin hakemaan suuren zalandon-paketin postista. Kahden tunnin päästä pyöräilin en niin iloisena postittamaan pakettia takaisin, koska vahvasti olin uskotellut itelleni jalkojeni olevan pienemmät kuin todellisuudessa. Nyt odotan taas seuraavat sataneljäkymmentä päivää, että oikea koko tulee. Eipä siinä, omaa tyhmyyttäni ja mitään pahaa sanaa ei kyllä zalandosta ole. (Itseasiassa oli pakko laittaa asiakaspalautetta sinne, koska Inkeri vastasi niin mukavaan sävyyn mun sähköpostiin. Hyvä Inkeri!)

Ei tulis talvi niin vois ikuisesti viettää aikaa mun lemppari katolla.

/alexandra

2 kommenttia: