sunnuntai 15. kesäkuuta 2014

onko kukkia ollut joka kesä näin paljon vai avaanko mä vaan silmiä enemmän?


Operaatio hiukset punaisesta blondauksien kautta vaaleanpunaiseen alkaa olemaan lopputuloksessaan. Okei alunperin tarkotuksena oli päästä true light pink fledaan, mutta itseasiassa diggaan enemmän tästä väristä. Onko hiukset rasittinut? Jep. Mulla on vielä toisella puolella puoliksi kasvanut sivusiili joka lisää tätä kärsineen näköistä kuontaloa. Hiukset ovat katkeilleet ja se hieman kuumottaa, että pitääkö tässä näyttää rakkaita fiskarseja ja kiskasta häikäilemättä vaan lyhyemmäksi. Mutta nyt vaan pesen vähemmän ja hoidan enemmän. Ehkä ne tästä. Tai sitten ei. Sekin voi olla.

Kuvissa mummopökät mitkä löysin joskus viimevuoden puolella kirpputorilta ja mun hoviompelija Ebbalyd kavensi ne meikän pyynnöstä. Ikinä ennen tätä viikkoa en ole ulkomaailmaan ne jalassa talsinut vaikka ihan täydellinen vaatekappale onkin. No parempi myöhään kuin ei milloinkaan.

Kirpputoreista puheen ollen. Varasin puoli vahingossa mulle ja Veeralle paikan Kouvolan Kylähullusta. Eli 27.6 alkaen - paikalle 43 voi mennä kärkkymään jos jotain kivaa itelles bongaisit. ps. on niin saastamoisen vaikee luopuu vaatteista. Oikeesti. "En oo käyttäny tätä vuoteen, mutta tää on kyllä kiva. Ehkä mä vielä joskus.." Faktahan on se, että en mä todennäköisesti tuu käyttämään kyseistä vaatetta seuraavaan kymmeneen vuoteen. Nyt jo tekisi mieli hakea yksi paita tuolta jätesäkistä minne niitä käyttämättömiä kledjuja hinnoittelin.

/alexandra

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti