keskiviikko 14. toukokuuta 2014

Se kohtaus oli niin kaunis, että mä en suostu unohtamaan sitä koskaan


Sade on kyllä yksi elämän hienoimmista asioista. Ihan sama missä hetkessä se on läsnä, on se aina jees! 
Eilen tuli fiilis, että mä oon viimein kokonainen. Ja sitä tunnetta mulla ei näin vahvasti oo ollu pitkään aikaan. Oikeesti, tosi pitkään aikaan! Oon kuskaillu kaikkii ikävii asioita mukana, enkä vaan oo suostunu (pystyny) päästämään niistä irti. Mutta eilen tajusin, että ne raskaat ajatukset on poistunu melkein olemattomiin. melkein 

Se on oikeesti tosi jees. Bonuksena muutama asia jonka mä haluun tulevaisuudessa muistaa.
  • Ole rehellinen, muille mutta ennenkaikkea itsellesi
  • Älä koskaan kieltäydy seikkailusta tai kaljasta
  • Hiuksia on aivan turha harjata joka päivä

Joo, easy life ja sitten loppuun kipale jonka oon nyt kohta kuluttanut puhki. Kuluta säkin tai älä, ihan miten se sun korvaan iskeytyy!


/alexandra

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti